Du er velkommen til at klage

Synes du ikke, at vi lever op til aftalerne – så hører vi meget gerne fra dig.
Vi vil gøre hvad vi kan for at skabe en tilfredsstillende løsning på problemet.
Kontakt vores kundeservice på tlf. 9610 6677 eller på kundeservice@jyskenergi.dk

Vores åbningstider er mandag-torsdag kl. 8.00-16.00 og fredag kl. 8.00-15.00.

Vi ønsker tilfredse kunder

Jysk Energi tager alle henvendelser seriøst og prøver at lære af dem. Måske er der en naturlig forklaring på dit spørgsmål ud fra gældende regler og procedurer, måske har vi begået en fejl. Uanset forklaringen, så forsøger vi at finde en løsning, som skaber tilfredse kunder.

Sådan klager du

Kan vi ikke tilbyde en løsning, du kan acceptere – så er du velkommen til at sende os en klage. Vi lover at behandle din klage inden for fem arbejdsdage, og hvis du ikke finder vores svar tilfredsstillende, kan du bringe sagen videre til Ankenævnet på Energiområdet – eller til Forbrugerklagenævnet.

Læs mere om, hvordan du klager til Ankenævnet på Energiområdet

Læs mere om, hvordan du klager til Forbrugerklagenævnet

Er klagen over et køb du har lavet på vores hjemmeside, kan du også henvende dig til Europa-Kommissionens Online tvistbilæggelsesorgan her.

Klageprocedure

Vi kan også ringe dig op, og talte om det med det samme